Support og hittegods
Har du glemt noe? Eller trenger du annen assistanse?
Gjenglemte eiendeler vil bli tatt vare på av oss og levert til Trondheim politikammer etter fastsatte rutiner.
Det er kun verdisaker som lommebøker, mobil, nettbrett/PC, ID-bevis og briller som blir levert til Trondheim politikammer.
Unibuss Ekspress destruerer hittegods utover verdisaker nevnt ovenfor etter 2 uker. Dette skyldes at vi ikke kan levere annen type hittegods til Trondheim politikammer.
Kontakt oss:
Support åpningstid: Hverdager mellom klokken 08:00 – 11:30 / 12:00 – 16:00
Besøksadresse: Bratsbergvegen 23, 7037 Trondheim
Telefon: (+47) 46 84 22 18
E-post: vaernes@unibuss.no
Trondheim politikammer
Tlf: +47 73 89 90 90
Henting av hittegods: Mandag og onsdag: 10:00 – 14:45
Telefontid Hittegods: Mandag og onsdag: 08:15 – 10:00
Besøksadresse: Gryta 4, 7005 Trondheim Vis i kart
Ofte stilte spørsmål
Barnesete
Alle busser har 4 integrerte barneseter, for barn som kan sitte oppreist alene (over 3 år). Det er sitteputer for større barn i alle busser.
Om du har behov for eget godkjent spebarn sete, må du ta med dette selv.
For bestilling av barnesete, bestill dette senest to virkedager i forveien, slik at vi kan forsikre oss om at vi har tilgjengelig barnesete.
Holdeplass kart:
Du ser våre holdeplasser i kart ved valg av holdeplass i bestilling eller under «Rutetider»
Endring av billett
Lavprisbilletter kjøpt på vår nettside eller i App er gyldige 2 timer før og 10 timer etter kjøpt avreisetidspunkt. Billettene kan ikke endres.
Full fleks billetter kjøpt på vår nettside er gyldige 15 dager før og etter kjøpt avreisedato.
Sanntidsinformasjon om bussen:
I vår App kan du se hvor bussen er til en hver tid.